سوئیچ سیسکو مدل CBS350-48T-4G
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

مشخصات و اطلاعات سوئیچ سیسکو CBS350-48T-4G:

سوئیچ سیسکو CBS350-48T-4G یکی از قدرتمندترین سوئیچ های سیسکو CBS سری 350 است. این سوئیچ سری 350 جزء سوئیچ های مدیریتی مقرون به صرفه است که برای تمام سازمان ها و کسب و کار های بزرگ و کوچک اداری مناسب است.

زمانی که شما به یک شبکه پایه ای با کارایی بالا جهت اتصال سیستم کارمندان برای انتقال داده ها، تصاویر و ویدئو ها نیازمند هستید سوئیچ های سیسکو بیزینس سری 350 راهکار مناسبی برای رفع نیازهای کاربران خواهد بود این محصول در بازار تجهیزات شبکه به فروش میرسد

سوئیچ سیسکو CBS350-48T-4G یکی از نمونه های فوق العاده با طراحی ساده و جمع و جور می توانید در اکثر رک شبکه و سایر تاسیسات قرار دهید. سوئیچ‌های سری 350 سیسکو، بخشی از شبکه Cisco Business و مجموعه‌ای از سوئیچ‌های مدیریتی مقرون‌به‌صرفه است که یک بخش حیاتی را برای هر شبکه اداری کوچک فراهم می‌کند.

این سوئیچ با داشتن مدیریت شبکه، انعطاف پذیری بالا، استفاده آسان و سیستم امنیتی در حفاظت از اطلاعات و داده های شبکه و جلوگیری از ورود کاربرهای غیر مجاز به شبکه داخلی ایمنی بسیار خوبی را فراهم می کند. سوئیچ سیسکو CBS350-48T-4G می توانند انتقال به نسل بعدی شبکه را پشتیبانی کنند.

منبع : خرید سوئیچ سیسکو CBS350-48T-4G

 





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: